Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за смяна на маслото на хидравликата!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Кайо, това масло влиза в значително по-натоварени режими от тъпата хидравлика по колите ни. В хидравликата ни има до 20-25 атмосфери налягане. МХЛ работи на доста по-високи налягания и при много по-високи натоварвания. Освен това работи и в механизми в които е от голямо значение да има ми мажещи свойства.
    А сайта какво да каже?!
    Нали трябва да си продават супер специалните масла.
    Пак казвам, От поне 15 години си карам с такова и никога не съм имал проблеми. Даже ми се струва, че и рейките протичат от него по-рядко.
    Споделям само своя опит.
    Всеки може да прави каквото си иска.
    Абе той и оня от рекламата от 10 години пие само сода за газове
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
      Кайо, това масло влиза в значително по-натоварени режими от тъпата хидравлика по колите ни. В хидравликата ни има до 20-25 атмосфери налягане. МХЛ работи на доста по-високи налягания и при много по-високи натоварвания. Освен това работи и в механизми в които е от голямо значение да има ми мажещи свойства.
      А сайта какво да каже?!
      Нали трябва да си продават супер специалните масла.
      Пак казвам, От поне 15 години си карам с такова и никога не съм имал проблеми. Даже ми се струва, че и рейките протичат от него по-рядко.
      Споделям само своя опит.
      Всеки може да прави каквото си иска.
      Дали ще дам 6-8 лева за МХЛ или 12 за Тутела де е разликата бре Морди?
      Тоя МХЛ освен едно БДС и некво ISO.....
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
        Абе той и оня от рекламата от 10 години пие само сода за газове

        Разбрах!
        Тъп съм и млъквам!

        ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:01 ----------

        Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
        Дали ще дам 6-8 лева за МХЛ или 12 за Тутела де е разликата бре Морди?
        Тоя МХЛ освен едно БДС и некво ISO.....
        Разликата е, че Тутелата се изпарява, а освен това и не е здравословна за семерингите на рейката, ама млъквам вече, че ще ме линчувате.

        Едит: МХЛ има и миещи свойства, а останалите нямат. За това и задръстват рейката.
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #19
          Аз пък си правя чай от липата пред къщи....да ме разбира кой ,как му е удобно.
          156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
          147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
          159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
            Разбрах!
            Тъп съм и млъквам![COLOR="Silver"]
            Е добре де - другия път си вземи чувството за хумор
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Разбрах!
              Тъп съм и млъквам!

              ---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:01 ----------



              Разликата е, че Тутелата се изпарява, а освен това и не е здравословна за семерингите на рейката, ама млъквам вече, че ще ме линчувате.

              Едит: МХЛ има и миещи свойства, а останалите нямат. За това и задръстват рейката.
              Тебе с мастика мое те линчувам само,ама нещо никъф те нема.
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • #22
                И аз имам дългогодишни наблюдения над МХЛ (32) и смея да твърдя, че това е едно много добро масло за употреба в различни промишлени хидравлични системи.

                Това обаче не го прави непременно по-добро от предписаните течности за дискутирания случай, поради простата причина, че обикновено при промишлените системи температурата на хидравличната течност се подържа прецизно.

                Температурният режим е много важен момент. Това дали МХЛ e по-подходящо масло при широк температурен диапазон, в това не съм сигурен.


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  И аз имам дългогодишни наблюдения над МХЛ (32) и смея да твърдя, че това е едно много добро масло за употреба в различни промишлени хидравлични системи.

                  Това обаче не го прави непременно по-добро от предписаните течности за дискутирания случай, поради простата причина, че обикновено при промишлените системи температурата на хидравличната течност се подържа прецизно.

                  Температурният режим е много важен момент. Това дали МХЛ e по-подходящо масло при широк температурен диапазон, в това не съм сигурен.
                  Ще ти отговоря само на тебе, защото иния двамата по-горе; единия е висок, а другият надалече.
                  Те щели да ме линчуват с мастика и чувство за хумор...
                  Все едно не ме знаят, колко съм държелив.
                  Та по темата: вярно е, че много от промишлените системи имат както охладители, така и нагреватели и маслото се държи в едни граници от 60-80 гр. Но съм го виждал как работи и на доста по-високи температури.
                  Не го налагам на никого. Просто аз съм доволен от него и до сега нямам задръстена рейка.
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Ще ти отговоря само на тебе, защото иния двамата по-горе; единия е висок, а другият надалече.
                    Те щели да ме линчуват с мастика и чувство за хумор...
                    Все едно не ме знаят, колко съм държелив.
                    Та по темата: вярно е, че много от промишлените системи имат както охладители, така и нагреватели и маслото се държи в едни граници от 60-80 гр. Но съм го виждал как работи и на доста по-високи температури.
                    Не го налагам на никого. Просто аз съм доволен от него и до сега нямам задръстена рейка.

                    Споко, нищо не съм ти чел, просто предполагам какво си написал и ти отговарям!
                    А как се държи при зимни условия например - студен страт при -25 грагуса?
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                      А как се държи при зимни условия например - студен страт при -25 грагуса?
                      Лошо. МХЛ 32 има температура на течливост -21 гр.
                      Тия другите, които ги споменава Иво са още по-неподходящи при ниски температури.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #26
                        Може да звучи като реклама за XADO продуктите са безизветни за нас ако се растърсите ще се убедите опитвал съм други техни продукти на други автомобили найстина с проблеми.Продуктите са качесвени и работят небих писал нещо което несъм изпробвал като всичко е толкова ефтино втора ръка опитаите с xado да се обедите в положителния ефект.
                        Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
                        0w40 Shell Helix Ultra

                        Comment


                        • #27
                          Тъй като и аз мисля да направя процедурата с промивката, след всичко написано до тук, TUTELA-та ли е най-препоръчително?
                          sigpic
                          Alfa 156 SW 2.4 JTD 140 hp

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
                            Споко, нищо не съм ти чел, просто предполагам какво си написал и ти отговарям!
                            А как се държи при зимни условия например - студен страт при -25 грагуса?
                            Веднага ти отговарям от опит.
                            При минус 27 не съм забелязал да имам проблеми. Точно толкова паднаха няколко години подред градусите в Костинброд сутрин.
                            Ако имаше проблем, щях да ви кажа. Не съм идиот, та да ви давам акъл, от който да си строшите колите.
                            И не забравяйте, че хидравличната рейка помага, а не поема целия товар на волана. Там където се поема целия товар от системата, циркулират в широките граници от двигателно, до диференциално масло.
                            Просто не се плашете!
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от fakirastanly Покажи съобщение
                              Може да звучи като реклама за XADO продуктите са безизветни за нас ако се растърсите ще се убедите опитвал съм други техни продукти на други автомобили найстина с проблеми.Продуктите са качесвени и работят небих писал нещо което несъм изпробвал като всичко е толкова ефтино втора ръка опитаите с xado да се обедите в положителния ефект.
                              Аман па ти с това,XADO.....тва си е чисто Садо.....
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • #30
                                Здравейте,колеги.Решил съм да сменя маслото на хидравликата,не че има проблем,но просто имам ново масло.Въпросът е,че искам сам да си го сменя,а не знам как.Бихте ли ми казали?Новото масло,което имам е на Шел.

                                Comment

                                Working...
                                X